نوشته شده توسط : احسانی

 

آزادی 120 زندانی جرايم غیرعمد کردستانی در سال‌جاری

» سرویس: معارف و حقوق - حقوقي و قضايي

مدیرکل زندان‌های کردستان از آزادی 120 زندانی جرايم غیرعمد کردستانی در سال‌جاری خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه کردستان، اسدالله گرجی‌زاده در جلسه هم اندیشی ستاد مردمی دیه استان كردستان که با حضور خیرین، مدیران و روسای اصناف و اتحادیه‌های مختلف به میزبانی داگستری کل استان كردستان برگزار شد، با برشمردن فعالیت‌های ستاد دیه گفت: در سال گذشته با همت مسئولین و خیرین و همچنین کمک های اعطایی مقام معظم رهبری 273 نفر از زندانیان جرايم غیر عمد آزاد و به آغوش اجتماع بازگشتند.

 

 

وی افزود: در سال جاری نیز با فعالیت خوب و مستمر ستاد دیه استان 120 نفر آزاد شده‌اند که این مساله باعث کاهش جمیعت کیفری و اجرای بهتر برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها شده است.

 

 

گرجي‌زاده ادامه داد: در سال جاری در ماه مبارک رمضان 14 جشن گلریزان در سنندج و شهرستان‌های تابعه استان برگزار می شود، که امید است، مثل سنوات گذشته با حضور پرشور مردم نوع دوست کردستان زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرايم غیر عمد فراهم شود.

 

 

 

مدیرکل زندان‌هایکردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 190 زندانی جرايم غیر عمد در زندان‌های استان تحمل حبس می کنند، که برای آزادی این افراد بیش از شش میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

 

 

جوهری دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سنندج نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در فقه جزایی اسلام تنبیه به عنوان یک عامل بازدارنده مطرح و باعث سلامت جامعه می باشد، گفت: در کنار آن دین مبین اسلام دین عطوفت و رافت و مهربانی است، که توجه ویژه ای به کرامت انسانها و رهایی آنها از مشکلات دارد.

 

 

وی تصریح کرد: انجمن ها و ستادهای مردم نهاد نیز مانند ستاد مردمی دیه و انجمن های حمایت از زندانیان در راستای همین ارزش انسانی دین مبین اسلام است.

 

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سنندج، عنوان کرد: ستاد مردمی دیه استان كردستان یکی از ستادهای موفق و پرتلاش در سطح کشور بوده که تا به حال خدمات ارزنده ایی به خانواده زندانیان جرايم غیرعمد ارايه کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
برای زیارت مرقد منور امام رضا(ع)
نخست وزیر ترکیه وارد مشهد شد

خبرگزاری فارس: رجب طیب اردوغان نخست وزیر کشور ترکیه به همراه رحیمی معاون اول رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه برای زیارت مرقد منور امام رضا(ع) وارد مشهد شد.

خبرگزاری فارس: نخست وزیر ترکیه وارد مشهد شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد این سفر بعداز سفر رجب طیب اردوغان به تهران و دیدار با رئیبس جمهور کشورمان و برخی دیگر از مقامات بلندپایه دو کشور تدارک دیده شده است.

گفتنی است در این سفر جمعی از وزرای دولت و همچنین وزرای کابینه ترکیه حضور دارند. همچنین اردوغان پس از این سفر مشهد را به سمت تهران ترک خواهند کرد.



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
طی 12 روز گذشته
هلال احمر آذربایجان‌شرقی به 8728 حادثه‌دیده جاده‌ای امدادرسانی کرد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: از آغاز طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر تا امروز به 8 هزار و 728 نفر حادثه دیده اعم از حادثه‌های سوانح جاده‌ای و گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرد.

خبرگزاری فارس: هلال احمر آذربایجان‌شرقی به 8728 حادثه‌دیده جاده‌ای امدادرسانی کرد

 

علی شهودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از آغاز طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر استان از بیست و چهارم اسفند تا دهم فروردین بیش از 2 هزار و 633 بسته غذایی و بیش از 6 هزار و 627 قلم اقلام زیستی توسط امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: در طی این مدت تعداد کل عملیات‌های انجام گرفته 121 مورد بوده که 8 هزار و 728 نفر حادثه دیده اعم از حادثه‌های سوانح جاده‌ای و گرفتار در برف و کولاک داشتیم که از این تعداد شش هزار و 57 نفر توسط هلال احمر در مدارس و مساجد و پایگاه‌های بین جاده‌ای اسکان داده شده و بیش از 2 هزار و 633 عدد بسته‌های غذایی در میان اسکان داده شدگان توزیع شده است و از مصدومان حوادث 71 نفر به صورت سرپایی درمان و 89 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در ادامه به اجرای دوازدهمین طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی توسط معاونت جوانان اشاره کرد و گفت: در مدت 12 روز از اجرای طرح مزبور 208 هزار و 653 نفر مراجعه کننده به چادرهای جوانان و 19 هزار و 856 نفر مراجعه کننده به خیمه‌های نماز داشتیم.

وی همچنین از توزیع 171 هزار و 660 قلم بروشور، نقشه و کیف کمک‌های اولیه و کتاب کودک در میان مسافران خبر داد و افزود: در کنار راهنمای حضوری مسافران و پذیرایی از آنان و برگزاری مسابقه نقاشی و قصه‌خوانی و بادبادک پرانی، نمایشگاه جانبی کتاب نیز در چهار نقطه شهر تبریز برپا شده است.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
فرمانده سپاه گناوه:
بیش از 4 هزار تذکر لسانی در گناوه صورت گرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه گناوه گفت: تاکنون در ایام نوروز امسال بیش از چهار هزار تذکر لسانی توسط بسیجیان گناوه صورت گرفت.

خبرگزاری فارس: بیش از 4 هزار تذکر لسانی در گناوه صورت گرفت

 

حسن خرم آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: امسال سپاه شهرستان برای نخستین‌بار تمام امورات فرهنگی ستاد تسهیلات سفر را در بازار و ساحل به عهده گرفته است.

خرم آبادی بیان داشت: نوروز امسال بیش از 10 مورد نمازخانه سیار در کنار ساحل برپا شده است.

فرمانده سپاه گناوه تصریح کرد: ضمن تزئین یادمان شهدای گمنام در کنار مقبره این شهدا، نماز جماعت برگزار و زیارت عاشورا و دعای کمیل نیز قرائت می‌شود.

وی با تشکر از همکاری خوب فرماندار این شهرستان گفت: نصب پرچم، پلاکارد، تمثال مبارک حضرت امام و مقام معظم رهبری در نقاط مختلف شهر انجام گرفته است.

فرمانده سپاه گناوه عنوان داشت: بلندگوهایی در طول ساحل نصب کردیم که از طریق آن پخش اذان و دعوت به نماز جماعت توسط نیروهای بسیجی انجام می‌گیرد.

خرم آبادی گفت: کتابخانه‌ای توسط واحد فرهنگی سپاه برای استفاده هموطنان در کنار ساحل راه‌اندازی شده است.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم سپاه در این ایام تشکیل ستاد امر به معروف بوده که بیش از 20 گروه خواهران و برادران شبانه روزی در این ستاد مشغول فعالیت هستند.

وی در مورد این ستاد گفت: بیش از 600 نفر از بسیجیان در این زمینه فعالیت دارند که تاکنون بیش از چهار هزار تذکر لسانی صورت گرفته است.

خرم آبادی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز با تلاش نیروهای اطلاعاتی سپاه و بسیج این شهرستان دو باند توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان متلاشی و دستگیر شدند و مقادیر قابل ملاحظه‌ای مشروبات الکلی کشف شد.

وی اظهار داشت: از این باند 502 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی، مقداری حشیش، هروئین، تریاک و پلاک دست ساز خودرو کشف و ضبط شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی:
37 پایگاه امدادی در جاده‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از ایجاد 37 پایگاه امداد جاده‌ای در مسیرهای حادثه خیز و پرتردد استان در طول برنامه پنجم توسعه خبر داد.

خبرگزاری فارس: 37 پایگاه امدادی در جاده‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عزیز نوری ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های امداد جاده‌ای منطقه ارسباران گفت: در بررسی‌های کارشناسی و در راستای نیازسنجی‌های انجام شده از سوی جمعیت هلال احمر 78 پایگاه امداد جاده‌ای برای راه‌های مواصلاتی و ارتباطی استان آذربایجان‌شرقی مورد نیاز است تا به حد استانداردهای لازم برسد.

وی افزود: در این راستا 37 پایگاه امداد جاده‌ای در طول برنامه پنجم توسعه در راه‌های استان آذربایجان‌شرقی به مرحله اجرا در می‌آید که از این تعداد در سال‌جاری عملیات اجرایی چهار پایگاه امداد جاده‌ای در جاده‌های ارتباطی پرحادثه و پرتردد استان آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان اهر و منطقه ارسباران یکی از مناطق مهم گردشگری و شاهراه ارتباطی استان است که روزانه شاهد تردد صدها خودرو عبوری و حضور گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه هستیم.

نوری ادامه داد: دراین راستا تمام مقدمات لازم از جمله نقشه‌برداری، عملیات مطالعاتی، جانمایی و تملک زمین‌های مورد نیاز برای احداث و ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای در گردنه "گویجه‌بل" جاده اهر- تبریز و گردنه "سامبران" در مسیر پرتردد اهر – کلیبر به زودی و به میمنت سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این مسیرها آغاز می‌شود که با راه‌اندازی این پایگاه‌ها شاهد ارائه خدمات هر چه بیشتر برای مسافران و گردشگران خواهیم بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: عملیات اجرایی پایگاه امداد جاده‌ای اهر به مشکین‌شهر نیز که از سال گذشته آغاز شده امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 



:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
 
حملە موشکی بە منطقه محل برگزاری اجلاس اتحادیە عرب

خبرگزاری فارس: سه فروند موشک کاتیوشا از مکانی نامعلوم بە منطقە محل برگزاری کنفرانس اجلاس اتحادیە عرب اصابت کرد.

خبرگزاری فارس: حملە موشکی بە منطقه محل برگزاری اجلاس اتحادیە عرب

 

بە گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد ، لحظاتی پیش ٣ فروند موشک کاتیوشا از مکانی نامعلوم بە منطقە محل برگزاری کنفرانس اجلاس اتحادیە عرب اصابت کرد.

بر اساس این گزارش، صدای این موشک ها در سالن کنفرانس مطبوعاتی و محل تجمع خبرنگاران شنیدە شد اما هنوز از تلفات این حملە موشکی اخباری منتشر نشدە است.

نشست اتحادیە عرب کە هم اکنون در بغداد و در  کاخ "فاو" در حال برگزاری است.

 



:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس جمعیت هلال‌احمر تایباد:
استقرار 2 پایگاه امداد جاده‌ای را از نیازهای اصلی تایباد است

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: استقرار 2 پایگاه امداد جاده‌ای را از نیازهای اصلی تایباد است که در حال حاضر با راه‌اندازی یک پست موافقت شده و در مرحله تجهیز است.

خبرگزاری فارس: استقرار 2 پایگاه امداد جاده‌ای را از نیازهای اصلی تایباد است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، غلامرضا صیادی در این بازدید اظهار داشت:در ایام نوروز 97 مورد درمان سرپایی و اسکان موقت 19 مسافر در راه‌مانده انجام شد.

وی کمک به رانندگان  16دستگاه تریلی که در گردنه دردوی در سرمای ناگهانی پایان سال 90 گرفتار شده بودند و خرید تجهیزات امداد و ست هیدرولیک به ارزش 60 میلیون تومان برای حوادث جاده‌ای و آموزش تخصصی نیرو برای استفاده از آن را از اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال 90عنوان کرد.

صیادی همچنین به برگزاری 42دوره آموزشی 35ساعته برای معلمان و دانش‌آموزان در شهرستان‌های تایباد و باخرز در سال  90 اشاره کرد و برگزاری 3 دوره  80 ساعته تخصصی و 38 دوره 8 ساعته ویژه رانندگان وسائل نقلیه سنگین و نیمه سنگین را در اشاعه فرهنگ امداد بسیار موثر خواند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد همچنین  آموزش 386 هزار مهاجر افغانی در مورد خطرات مین را از دیگر برنامه‌های این جمعیت اعلام کرد که در سال گذشته در مرز دوغارون انجام شده است.

صیادی راه‌اندازی 15 کانون دانش‌آموزی هلال احمر، اعزام کاروان سلامت به روستاها، راه‌اندازی 3 کانون امداد روستایی دربند، بهلول آباد و آبقه و آموزش دهیاران بخش مرکزی تایباد را از دیگر برنامه‌های انجام شده در راستای ترویج فرهنگ امداد عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان تایباد همچنین با اشاره به موقعیت خاص شهرستان تایباد و تردد روزانه بیش از 1000 کامیون در محورهای شهرستان و پیشرو بودن جمعیت هلال‌احمر تایباد در حوادثی که در  افغانستان امکان بروز آن هست به تاسیس این جمعیت درسال 1342 در تایباد اشاره و خواستار ارائه امکاناتی متناسب به این مرکز 38 ساله  شد.

وی استقرار 2 پایگاه امداد جاده‌ای را از نیازهای اصلی شهرستان خواند که در حال حاضر با راه‌اندازی یک پست موافقت شده و در مرحله تجهیز است.

حسین ابراهیمی، سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان تایباد در ادامه با قدردانی از زحمات نیروهای امدادی مستقر در پست امدادی اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت انسان‌های آسیب دیده که در ذات کار امدادگران هلال‌احمر وجود دارد یکی از پسندیده‌ترین کارهای انسانی است.

وی تخصص را از ویژگی‌های امدادگران جمعیت هلال‌احمر دانست که سبب افزایش ضریب اطمینان از صحت امدادرسانی شده و تلفات انسانی در حوادث را کاهش می‌دهد.

سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان تایباد افزود: حضور فعال جمعیت هلال‌احمر در کنار سایر دستگاه‌های نظامی و انتظامی، نظارتی و خدماتی همکار با ستاد تسهیلات نوروزی سبب شده است تعطیلاتی همراه با امنیت و آرامش شهروندان و مسافران نوروزی در شهرستان مرزی تایباد داشته باشیم.

ابراهیمی همچنین با تقدیر از برگزاری دوره‌های آموزش امداد و نجات برای طیف‌های مختلف اجتماعی  در سال 90 گفت: امید است این دوره‌ها در سال 91 نیز تداوم یابد.

سرپرست معاونت فرمانداری شهرستان تایباد افزود:جمعیت هلال‌احمر شهرستان تایباد در سال  90کارنامه موفقی داشته است.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی قزوین خبر داد
بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان قزوین از بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر در 24 ساعت آینده در مناطق مختلف استان قزوین خبر داد.

خبرگزاری فارس: بارش شدید باران و آب‌گرفتگی معابر

 

غفور فلاح‌زاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون پیش‌بینی وضع هوای استان قزوین اظهار کرد: آسمان امروز در قسمتی از مناطق استان قزوین ابری بوده و در پاره‌ای از مناطق با رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه است.

وی افزود: وضعیت آسمان در روز جمعه نیز ابری، همراه با بارندگی و وزش باد و رعد و برق و در پاره‌ای از مناطق نیز احتمال وجود بارش تگرگ وجود دارد.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: روز شنبه نیز آسمان از ساعت‌های نخستین روز همراه با بارندگی و وزش باد بوده و از بعد از ظهر از مقدار ابرها کاسته می‌شود.

فلاح‌زاد خاطر نشان کرد: شب گذشته آوج با یک درجه زیر صفر سردترین و بویین‌زهرا با 17 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهرهای استان قزوین بودند.

وی اعلام کرد: دمای هوای قزوین نیز در سردترین زمان به سه درجه بالای صفر و در گرم‌ترین زمان نیز به 15 درجه بالای صفر رسیده است.

فلاح‌زاد هشدار داد: پیش‌بینی می‌شود به دلیل بارش شدید باران از فردا آب‌گرفتگی در معابر شهری استان قزوین رخ دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
 
بریکس: موضوع هسته‌ای ایران و اختلافات سوریه تنها از طریق گفت‌وگو حل می‌شود

خبرگزاری فارس: گروه اقتصادی‌های نوظهور در موضع‌گیری خود در اجلاس دهلی از حل مسالمت‌آمیز موضوع هسته‌ای ایران و مناقشه سوریه بر اساس گفت‌وگو، حمایت کرد.

خبرگزاری فارس: بریکس: موضوع هسته‌ای ایران و اختلافات سوریه تنها از طریق گفت‌وگو حل می‌شود

 

به گزارش فارس به نقل از ریانووستی روسیه،  کشورهای عضو گروه "بریکس" (اقتصادهای نوظهور) به‌سود حل و فصل درگیری سوریه و حل مساله هسته‌ای ایران منحصرا از راه مذاکرات اظهار نظر کرده و همچنین از ادامه حضور بین المللی در افغانستان حمایت کردند. این مطلب را "مان موهان سینگ" نخست وزیر هند در پایان اجلاس سران گروه "بریکس" در دهلی نو اعلام کرد.

نخست وزیر هند گفت: "ما اوضاع در آسیای غربی را بطور عمیق مورد بحث قرار دادیم. ما در این مورد به توافق رسیدیم که حل پایدار مسایل در سوریه و ایران فقط از راه گفتگو امکان پذیر است."

این درحالی است که آمریکا و برخی از دیگر کشورهای غربی مدعیند که ایران تحت پوشش برنامه صلح آمیز هسته‌ای مشغول ساخت سلاح هسته‌ای است. ایران نیز با رد این اتهامات بارها اعلام کرده  که برنامه هسته ای این کشور صرفا جهت رفع نیازهای انرژی است.

از سوی دیگر، یک سال است که اعتراضات ضد دولتی در سوریه ادامه دارد و این اعتراضات در ماه‌های اخیر به بروز درگیری‌های مسلحانه خشونت باری میان اپوزیسیون و نیروهای دولتی منجر شده است. طبق اطلاعات سازمان ملل متحد شمار کشته شدگان در سوریه از9000 نفر تجاوز کرده است.

مان موهان سینگ افزود: "ما قبول کردیم که جامعه بین المللی باید به مشارکت خود در افغانستان ادامه دهد."

گفتنی است که آمریکا قصد دارد نیروهای مسلح خود را تا سال 2014 از افغانستان خارج کرده و مسئولیت تامین امنیت در این کشور را به نیروهای افغانی واگذار نماید اما تعدادی از کشورها معتقدند آمریکا نباید در این کار عجله کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احسانی
فرماندار گناوه:
محصولات نمایشگاه بهاره گناوه کاملا ایرانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: محصولات نمایشگاه بهاره گناوه کاملا ایرانی است.

خبرگزاری فارس: محصولات نمایشگاه بهاره گناوه کاملا ایرانی است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، احمد جعفری نسب پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه بهاره اظهار داشت: این نمایشگاه از اول فروردین تا 30 فروردین ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

جعفری نسب از استقبال خوب هموطنان از این نمایشگاه خبر داد و گفت: محصولات این نمایشگاه کاملا ایرانی است و نشان از توجه به سرمایه‌های ایرانی دارد.

فرماندار گناوه بیان کرد: با توجه به شعار امسال که از طرف مقام معظم رهبری "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تعیین شد، ما نیز در تدارک همایش بزرگ حمایت از تولید ملی با هدف ایجاد فضای کار در صنایع ملی و راه‌اندازی شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که به هر دلیل در این شهرستان تعطیل یا نیمه تعطیل هستند، هستیم.

جعفری نسب عنوان کرد: باید با تعامل همه دستگاه‌ها در راه حمایت از تولید ملی گام برداریم زیرا با حمایت از تولید ملی عملا کار و اشتغال نیز به وجود می‌آید.

فرماندار گناوه اظهار داشت: این نمایشگاه دارای 40 غرفه است که انواع محصولات شامل پوشاک، مواد غذایی،  خشکبار و غیره در آن عرضه می‌شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد